• 26-05-2016, 18:54:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Dün Profil Fotografım Kendi Kendine Kalkmıştı Dedim Aceba Fotograf Telif Hakkımı Yiyip Silindi.

    Bugün Girdim Ve Tüm Arkadaşlarım Silinmiş.

    Giriş Yapılan Yerlere Baktım Herhangibir Şüpheli Birşey Yok Bilgisayarımda Virüste Yok Aceba Sebebi Ne Olabilir
  • 26-05-2016, 21:43:28
    #2
    Sanırım daha önce giriş yaptığınız bir pc yada telefondan kayıtlı kalan çerezlerden dolayı biri giriş yapmış ve silmiş gibime geldi
  • 27-05-2016, 02:41:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım daha önce giriş yaptığınız bir pc yada telefondan kayıtlı kalan çerezlerden dolayı biri giriş yapmış ve silmiş gibime geldi
    Bence insan isi degil bu beyler kim neden arkadaslarini silmekte ugrassinki? Belki uzaylilar test yapmistir
  • 27-05-2016, 03:01:24
    #4
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence insan isi degil bu beyler kim neden arkadaslarini silmekte ugrassinki? Belki uzaylilar test yapmistir
    Alttaki konuyu incele tam sen ve senin seviyendekileri anlatmaya çalışıyor ...

    https://www.r10.net/off-topic/1604702...i-gidiyor.html
  • 27-05-2016, 05:24:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alttaki konuyu incele tam sen ve senin seviyendekileri anlatmaya çalışıyor ...

    https://www.r10.net/off-topic/1604702...i-gidiyor.html
    Ne kadar komiksin sadece kim niye birsuru arkadasini silmekle ugrassin demek istedim. Bunuda soylerken saka yaptim yani. Size zarar mi verdim? Hakaret mi ettim
  • 27-05-2016, 05:38:07
    #6
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım daha önce giriş yaptığınız bir pc yada telefondan kayıtlı kalan çerezlerden dolayı biri giriş yapmış ve silmiş gibime geldi
    Kardeş kusura bakmada bilmem farkındamısın konu off tıpic kategorisinde? Mizahla yaklaşan çok olabilir demek bu sebepten konuyu buraya açan sanırım bunu göze almıştır.

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 27-05-2016, 07:00:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım daha önce giriş yaptığınız bir pc yada telefondan kayıtlı kalan çerezlerden dolayı biri giriş yapmış ve silmiş gibime geldi
    yok ya ben kimsenin telefonundan facebooka girmedim şuana kadar meesengeri yükleyeyim dedim ardından böyle oldu

    ulan zuck
  • 27-05-2016, 14:33:54
    #8
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar komiksin sadece kim niye birsuru arkadasini silmekle ugrassin demek istedim. Bunuda soylerken saka yaptim yani. Size zarar mi verdim? Hakaret mi ettim
    Ben mi komiğim ? Yada sen mi ?? kendini yazdığınla komik duruma düşürdüğünün farkında değilmisin ? Arkadaşın açtığı konu mizah konusu , yada şaka konusumu ki bana şaka yapasın ??

    Bana zarar ve hakarete gelincede , sen kimsin ki , bana zarar verebilesin , yada hakaret edebilesin ???
  • 27-05-2016, 21:13:48
    #9
    kesinlikle insan işi değil,bazı dengesizler var ama onların olacğaınıda sanmıyorum.