UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar komiksin sadece kim niye birsuru arkadasini silmekle ugrassin demek istedim. Bunuda soylerken saka yaptim yani. Size zarar mi verdim? Hakaret mi ettim
Ben mi komiğim ? Yada sen mi ?? kendini yazdığınla komik duruma düşürdüğünün farkında değilmisin ? Arkadaşın açtığı konu mizah konusu , yada şaka konusumu ki bana şaka yapasın ??

Bana zarar ve hakarete gelincede , sen kimsin ki , bana zarar verebilesin , yada hakaret edebilesin ???