UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence insan isi degil bu beyler kim neden arkadaslarini silmekte ugrassinki? Belki uzaylilar test yapmistir
Alttaki konuyu incele tam sen ve senin seviyendekileri anlatmaya çalışıyor ...

https://www.r10.net/off-topic/1604702...i-gidiyor.html