• 22-05-2016, 10:06:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    3-4 gündür içimde acayip bir sıkıntı var havalardan mıdır bilmem ama içim acayip daralıyor. Sürekli başıma kötü bir şey gelicek, yakınlarıma bir şey olacak veya şu an neden bu dünyadayım diye düşünüp duruyorum
    2 gündür camiye gidiyorum dua ediyorum namaz kılıyorum o an rahatlıyorum ama eve gelince yine aynı şey oluyor.

    Yardımcı olabilecek biri var mı Lütfen film izle, oyun oyna gibi şeyler demeyin onlarla daha da çok sıkılıyorum.
    Mutlu pazarlar
  • 22-05-2016, 10:16:06
    #2
    Yanlız kalmamaya çalış. yanlız kaldığınız zaman iç sesinle konuşmaya başlarsın. Günlük rutin işlerini yaparken kafanı sadece oraya ver. boş kaldığın zamanlarda arkadaşlarınla vakit geçirki kafan başka yerlere gitmesin.
  • 22-05-2016, 10:18:50
    #3
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlız kalmamaya çalış. yanlız kaldığınız zaman iç sesinle konuşmaya başlarsın. Günlük rutin işlerini yaparken kafanı sadece oraya ver. boş kaldığın zamanlarda arkadaşlarınla vakit geçirki kafan başka yerlere gitmesin.
    Cevabın için teşekkürler. Ben zaten hep yalnızdım hocam. Kafa dağıtacak bir şey konusunda haklısınız ama daha önce hiç böyle olmamıştım.
  • 22-05-2016, 22:39:41
    #4
    felak nas birde ayetel kürsü oku sıkıntılıyken düzelirsin
  • 23-05-2016, 16:16:17
    #6
    Teşekkürler Fatih abi
  • 23-05-2016, 23:10:18
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı şeyleri maalesef 2-3 günden bu yana bende yaşıyorum.aslında sebeplerini az çok tahmin edebiliyorum ama elimden düzeltmek için bir şey gelmiyor (( anlıyorum seni kardeşim ((
  • 23-05-2016, 23:51:35
    #8
    bahar yorgunluğu olabilir.

    Müzik dinleyin.
  • 24-05-2016, 17:11:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    İnşirah suresini bol bol okuyun)