Merhaba arkadaşlar.
3-4 gündür içimde acayip bir sıkıntı var havalardan mıdır bilmem ama içim acayip daralıyor. Sürekli başıma kötü bir şey gelicek, yakınlarıma bir şey olacak veya şu an neden bu dünyadayım diye düşünüp duruyorum
2 gündür camiye gidiyorum dua ediyorum namaz kılıyorum o an rahatlıyorum ama eve gelince yine aynı şey oluyor.

Yardımcı olabilecek biri var mı Lütfen film izle, oyun oyna gibi şeyler demeyin onlarla daha da çok sıkılıyorum.
Mutlu pazarlar