• 21-05-2016, 16:46:38
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Türkiye en pahalı iPhone satılan ikinci ülke!

    Yayınlanan listede Brezilya 931 dolar fiyatıyla zirvede yer alırken ülkemiz 906 dolar fiyat etiketiyle Brezilya'nın hemen peşinden geliyor. Listede Türkiye'yi ise üçüncü sırada Endonezya takip ediyor. Ayrıca listedeki ülkeler arasında en ucuz fiyat Amerika Birleşik Devletleri'ndeyken Amerika'yı Hong Kong ve Japonya takip ediyor. Ükelerin en pahalıdan en ucuza doğru olan iPhone 6 satış fiyatı listesi ise şu şekilde:

    Brezilya 931 dolar

    Türkiye 906 dolar

    Endonezya 865 dolar

    İsveç 796 dolar

    Hindistan 784 dolar

    İtalya 766 dolar

    Danimarka 754 dolar

    Finlandiya 743 dolar

    Belçika 732 dolar

    Hollanda 732 dolar

    İspanya 732 dolar

    Fransa 732 dolar

    Almanya 727 dolar

    Avustralya 707 dolar

    Yeni Zelanda 697 dolar

    Rusya 695 dolar

    Çin 693 dolar

    Kanada 692 dolar

    Malezya 691 dolar

    Meksika 687 dolar

    Filipinler 682 dolar

    İngiltere 671 dolar

    İsviçre 666 dolar

    Singapur 661 dolar

    Güney Afrika 660 dolar

    Japonya 637 dolar

    Hong Kong 604 dolar

    Amerika 598 dolar
  • 21-05-2016, 18:02:31
    #2
    Güzel sıralama fakat bu şekilde hiç bir anlam ifade etmiyor.

    Yanlarına o ülkelerdeki asgari ücret miktarları da eklenirse bir anlam ifade eder.
    Yani alım gücünü görmüş oluruz, böylece oran olarak en rahat kim alıyor, en zor kim alıyor kıyaslama yapılarak bir veri elde edilmiş olur.
  • 21-05-2016, 22:05:24
    #3
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel sıralama fakat bu şekilde hiç bir anlam ifade etmiyor.

    Yanlarına o ülkelerdeki asgari ücret miktarları da eklenirse bir anlam ifade eder.
    Yani alım gücünü görmüş oluruz, böylece oran olarak en rahat kim alıyor, en zor kim alıyor kıyaslama yapılarak bir veri elde edilmiş olur.
    yani şunu demek istiyorsun.
    bizim millet iphone almak için 3 aylık maaşını gömüyor. yani bizde alım gücü yüksek.
    hala maaşından yüksek telefon alma durumuna akıl erdirmiş değilim.

    dediğim şekilde iphonun samsungun en son çıkan telefonunu alıp sadece whatsapp facebook arama mesajlaşma dışında kullanmayan bir sürü tanıdığım bayan erken insan evladı var. Bu cihazda nfc var desen nfs most wanted sanacak tanıdıklarım var.
  • 21-05-2016, 22:55:37
    #4
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani şunu demek istiyorsun.
    bizim millet iphone almak için 3 aylık maaşını gömüyor. yani bizde alım gücü yüksek.
    hala maaşından yüksek telefon alma durumuna akıl erdirmiş değilim.

    dediğim şekilde iphonun samsungun en son çıkan telefonunu alıp sadece whatsapp facebook arama mesajlaşma dışında kullanmayan bir sürü tanıdığım bayan erken insan evladı var. Bu cihazda nfc var desen nfs most wanted sanacak tanıdıklarım var.
    Bizde alım gücü düşük, gösteriş gücü yüksek...
  • 22-05-2016, 03:41:58
    #5
    Burda iphone 6s i 1 aylık maaşınızın yarısının yarısına alabiliyorsunuz. Ne varsa güzel ülkemde var ek ücreti bindiriyorda bindiriyor.
    Not: japonyadayım
  • 22-05-2016, 21:15:45
    #6
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gösteriş gücü yüksek...
    ha bu konuda aynı fikirdeyiz işte.