yani şunu demek istiyorsun.
bizim millet iphone almak için 3 aylık maaşını gömüyor. yani bizde alım gücü yüksek.
hala maaşından yüksek telefon alma durumuna akıl erdirmiş değilim.
dediğim şekilde iphonun samsungun en son çıkan telefonunu alıp sadece whatsapp facebook arama mesajlaşma dışında kullanmayan bir sürü tanıdığım bayan erken insan evladı var. Bu cihazda nfc var desen nfs most wanted sanacak tanıdıklarım var.
Bizde alım gücü düşük, gösteriş gücü yüksek...