maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel sıralama fakat bu şekilde hiç bir anlam ifade etmiyor.

Yanlarına o ülkelerdeki asgari ücret miktarları da eklenirse bir anlam ifade eder.
Yani alım gücünü görmüş oluruz, böylece oran olarak en rahat kim alıyor, en zor kim alıyor kıyaslama yapılarak bir veri elde edilmiş olur.
yani şunu demek istiyorsun.
bizim millet iphone almak için 3 aylık maaşını gömüyor. yani bizde alım gücü yüksek.
hala maaşından yüksek telefon alma durumuna akıl erdirmiş değilim.

dediğim şekilde iphonun samsungun en son çıkan telefonunu alıp sadece whatsapp facebook arama mesajlaşma dışında kullanmayan bir sürü tanıdığım bayan erken insan evladı var. Bu cihazda nfc var desen nfs most wanted sanacak tanıdıklarım var.