• 11-05-2016, 06:23:40
    #1
    Bursa yenişehire gidiyorum varmı arkadaşlar gitmişken görüşelim selamlaşalım saat 9:00 gibi olurum sanırım bursada

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-05-2016, 09:09:20
    #2
    Bende yaza gideceğim hocam, beraber gezerdik
  • 11-05-2016, 09:23:12
    #3
    SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yaza gideceğim hocam, beraber gezerdik
    Şuan bursadayım yakaldım r10dan bi arkadaşı

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi