Konu
Bursaya gidiyorum varmu bursadan arkadaşlar?
11-05-2016, 06:23:40
#1
HidrojenTEKNOLOJİ
Bursa yenişehire gidiyorum varmı arkadaşlar gitmişken görüşelim selamlaşalım saat 9:00 gibi olurum sanırım bursada
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi