SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yaza gideceğim hocam, beraber gezerdik
Şuan bursadayım yakaldım r10dan bi arkadaşı

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi