Tucson mu ? Qashqai mi ? Tiguan mı ?
26
●17.161
- 08-05-2016, 16:53:011. Tucson
Çok yakıyormuş diye duydum. 2. eli yok. Satarken zarar edersiniz.
2. Qashqai
Parasının arabası değil, cam kaldırma indirme tuşunda ışıklandırmayı bırakın simge bile yok. Bagajı yok.
3. Tiguan
Yeni kasası çıktı ama özellik kısmışlar bir ton. Nerdeyse herşey ekstra.
4. Kadjar
Qashqai ile aynı platforma sahip diye biliyorum. Bi inceleyin isterseniz.
Bende araba alacağım sürekli araştırıyorum. Kafama yatan bi bmw 1 serisiydi onunda fiyatına yaklaşılmıyor
- 08-05-2016, 17:26:13Hocam ben tekrar yorum yapayım. Şu anki yorumlara bakılırsa siz karar veremezsiniz. Bana göre en etkili yöntem. Sonuçta bu araçların hepsi belli paralara satılan kaliteli araçlar. En iyisi hepsinden test sürüşü isteyin. Test sürüşü yapmasanız bile hepsinin 1 kere dahi olsa sürücü koltuğuna oturun inceleyin, içini dışını. Hangi araç hoşunuza gider içinize sinerse onu alın.
Mesela hocam qashqai yi beğendiğiniz. İşte qashqai 'nin burası kötüymüş, böyle sıkıntıları varmış, düşünmeyin direk alın hocam. Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. En fazla 2. elde 3 5 bin daha fazla değer kaybeder. Ettiğiniz zarar bu olur. - 08-05-2016, 17:58:20Tabiki Qashqai performans, görüntü, sürüş keyfi hepsi bir arada. Tabiki tercih sizin.Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle