1. Tucson
Çok yakıyormuş diye duydum. 2. eli yok. Satarken zarar edersiniz.
2. Qashqai
Parasının arabası değil, cam kaldırma indirme tuşunda ışıklandırmayı bırakın simge bile yok. Bagajı yok.
3. Tiguan
Yeni kasası çıktı ama özellik kısmışlar bir ton. Nerdeyse herşey ekstra.
4. Kadjar
Qashqai ile aynı platforma sahip diye biliyorum. Bi inceleyin isterseniz.

Bende araba alacağım sürekli araştırıyorum. Kafama yatan bi bmw 1 serisiydi onunda fiyatına yaklaşılmıyor