Hocam ben tekrar yorum yapayım. Şu anki yorumlara bakılırsa siz karar veremezsiniz. Bana göre en etkili yöntem. Sonuçta bu araçların hepsi belli paralara satılan kaliteli araçlar. En iyisi hepsinden test sürüşü isteyin. Test sürüşü yapmasanız bile hepsinin 1 kere dahi olsa sürücü koltuğuna oturun inceleyin, içini dışını. Hangi araç hoşunuza gider içinize sinerse onu alın.

Mesela hocam qashqai yi beğendiğiniz. İşte qashqai 'nin burası kötüymüş, böyle sıkıntıları varmış, düşünmeyin direk alın hocam. Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır. En fazla 2. elde 3 5 bin daha fazla değer kaybeder. Ettiğiniz zarar bu olur.