• 03-05-2016, 18:38:27
    #1
    Dostlar merhaba her yerde ilk şarjın 16 saat yapılması mantığının saçma olduğu falan yazmışlar. Yine de gönlüm el vermiyor bu işin doğrusu nedir bilginiz var mı? Bana sorarsanız bence de gerek yok
  • 03-05-2016, 18:50:06
    #2
    100% olduğunda telefonu şarjdan çıkarabilirsiniz. 16 saat doldurmaya gerek yok zaten telefon 100% olunca otomatik şarj etmeyi kesiyor.
  • 03-05-2016, 18:53:31
    #3
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100% olduğunda telefonu şarjdan çıkarabilirsiniz. 16 saat doldurmaya gerek yok zaten telefon 100% olunca otomatik şarj etmeyi kesiyor.
    Sağolasın hocam
  • 03-05-2016, 23:43:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mustafaayaz32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar merhaba her yerde ilk şarjın 16 saat yapılması mantığının saçma olduğu falan yazmışlar. Yine de gönlüm el vermiyor bu işin doğrusu nedir bilginiz var mı? Bana sorarsanız bence de gerek yok
    Hocam kutudan çıkardığın gibi şarja takabilir %100 olunca çıkarıp kullanabilirsin
  • 04-05-2016, 09:38:27
    #5
    16 saat değil de, Webtekno'da Li-ion pillerin ilk dolumda 6 saat şarjda kalması gerektiğini belirtmişti. Eskiden 12 saat falan bırakın diyen telefoncular vardı, yalanmış
  • 04-05-2016, 19:18:28
    #6
    Eskide kaldı onlar. Pil türün ne ise ona göre şarj et. Mesela Lithium Ion (Li-Ion)
    pillerde şarjı yarıda çıkarıp telefonu kullanabilirsin veya dolsa bile şarjda tutabilirsin sorun olmuyor.