Eskide kaldı onlar. Pil türün ne ise ona göre şarj et. Mesela Lithium Ion (Li-Ion)
pillerde şarjı yarıda çıkarıp telefonu kullanabilirsin veya dolsa bile şarjda tutabilirsin sorun olmuyor.