Dostlar merhaba her yerde ilk şarjın 16 saat yapılması mantığının saçma olduğu falan yazmışlar. Yine de gönlüm el vermiyor bu işin doğrusu nedir bilginiz var mı? Bana sorarsanız bence de gerek yok
Hocam kutudan çıkardığın gibi şarja takabilir %100 olunca çıkarıp kullanabilirsin