• 17-04-2016, 23:59:49
    #1
    Merhaba Değerli R10 üyeleri.

    Ankara'da kalıcı olarak ikâmet etmek suretiyle bulunduğum ilden ayrılma kararı aldım. R10 Elâzığ şubesindeyim şuan. Ankara'da bulunan arkadaşlardan ve var ise çevresinde iş olanakları hakkında bilgi ve destek talep ediyorum.

    Ayrıca Elâzığ Vodafone Çağrı Merkezinde 3 Yıl Takım Lideri olarak yönetici statüsünde çalıştım. Bunun yanı sıra 1 seneden fazla olarak 'Makale Yazarı' olarak r10'da çalışmalarımı sürdürdüm ve halâ yazmaktayım.

    Ankara'da ikâmet eden ve iş fırsatı konusunda (kalıcı olarak çalışacağımı temin ediyorum) yardımcı olmak isteyen ve çevresinde de bu işlerle ilgili bilgi sahibi olan değerli üyelerimizden dönüş beklemekteyim.

    skype: erhanharputlugil
    cep tlf: 0545 726 00 77 (Gün boyu açıktır, ulaşılamadığı durumlarda geri dönüş kesinlikle sağlarım)

    İlgi ve alakanıza şimdiden teşekkür ederim.Ankara'ya olan özel ilgim ve bulunduğum şehirde iş olanaklarının olmayışı dolayısıyla böyle bir konuyu burada sizlere sunmak istedim.
  • 18-04-2016, 01:10:54
    #2
    Umarım bulursunuzhocam aradığınız işi fakat biraz riskli değil mi ? Başka bir şehirde tek başınıza hayata tutunmak.
  • 18-04-2016, 03:13:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Makale yazarlığı/ İçerik ile alakalı ne gibi çalışmalar yürüttüğünüzü, kimlerle ya da hangi sitelere içerik sağladığınızı anlatan bir mesaj gönderebilir misiniz. Bununla beraber beklentilerinizi de bize yazabilirsiniz.
  • 18-04-2016, 11:51:00
    #4
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bulursunuzhocam aradığınız işi fakat biraz riskli değil mi ? Başka bir şehirde tek başınıza hayata tutunmak.
    kesinlikle öyle hocam buradaki çevrem de böyle söylüyor ama kesinlikle kafaya koydum hocam bilmiyorum sonu ne olacak
  • 18-04-2016, 13:57:49
    #5
    Alptug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale yazarlığı/ İçerik ile alakalı ne gibi çalışmalar yürüttüğünüzü, kimlerle ya da hangi sitelere içerik sağladığınızı anlatan bir mesaj gönderebilir misiniz. Bununla beraber beklentilerinizi de bize yazabilirsiniz.
    Pm gönderildi hocam. Tşkler ilginiz için. Konu günceldir. Ankara şubesinden destek bekliyorum.
  • 18-04-2016, 16:26:22
    #6
    WWT
    Üyeliği durduruldu
    Uykusuzhesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle öyle hocam buradaki çevrem de böyle söylüyor ama kesinlikle kafaya koydum hocam bilmiyorum sonu ne olacak
    Ben yıllardır o şekilde yaşıyorum hocam. İnanın tecrübe o zaman yaşanıyor. Geri adım atmayın, hedefiniz varsa ona doğru ilerleyin.
  • 21-04-2016, 05:21:05
    #7
    Kim var burada? Kalacak yerin, ev tutacak paran (yani ilk günler için) var mı yoksa iş bulduktan sonra mı gelmeyi planlıyorsun? Özel sorular oldu sanırım, cevaplamayabilirsin.
    En azından gelmeyi planladığın tarih nedir? Çağrı merkezleri haricinde ne gibi işlerde çalışabilirsin, eğitimin nedir, ehliyetin var mı, trafikte araç kullanabilir misin, yabancı dil vb. soruların cevabını ilk mesaja eklemen sanırım uygun işi bulma sürecini kısaltır.
  • 21-04-2016, 10:55:51
    #8
    investigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim var burada? Kalacak yerin, ev tutacak paran (yani ilk günler için) var mı yoksa iş bulduktan sonra mı gelmeyi planlıyorsun? Özel sorular oldu sanırım, cevaplamayabilirsin.
    En azından gelmeyi planladığın tarih nedir? Çağrı merkezleri haricinde ne gibi işlerde çalışabilirsin, eğitimin nedir, ehliyetin var mı, trafikte araç kullanabilir misin, yabancı dil vb. soruların cevabını ilk mesaja eklemen sanırım uygun işi bulma sürecini kısaltır.
    Hocam merhabalar ilginiz için çok teşekkür ederim günlerdir buradan yanıt bekliyorum.

    Öncelikle Çankaya'da kalacak yerim var ilk ay. Aslına bakarsanız hocam iş bulduktan sonra gelmek daha mantıklı. Gelmeyi planladığım tarih Mayıs başı. Özel sorular değil hocam bu ilginizin göstergesi.

    Eğitim durumum önlisans büro yönetimi. Ehliyetim var. Yabancı dil yok. Hocam 1 yıldan fazladır özgün makaleler yazmaktayım fakat özel durumlardan kaynaklı artık yetersiz kalıyor. Ayrıca çağrı merkezlerine 20 gün önce başvurdum ama hala dönüş yapılmadı. 3 yıl yönetici olarak çalıştım.

    Ankara'da artık daimi ikâmet yapmak istiyorum bu yüzden konu açtım. Yöneticilik olur, çağrı merkezi olur ya da sosyal medya ile ilgili alacağım eğitimden sonra farklı alternatifler olur artık beklemedeyim hocam yani.
  • 23-04-2016, 02:58:34
    #9
    Evdeki hesabınız çarşıya uymayabilir. Yani şimdi çağrı merkezlerinde yöneticilik yapmayı planladğınızı düşünerek açıklamam gerekirse; Kendinizi işe alan kişi olarak koyduğunuzda sadece cv ile gel başla diyemeyeceğinizi bilirsiniz. Sizinle karşılıklı görüşmek (mülakat) isteyeceklerdir. Bu sebepten işi garantiye alıp gelme seçeneğinizi unutmanız gerekir. Netten ilanlara cv gönderin, geri dönüşler için hepsine yakın tarih aralığında randevu almaya çalışın ve çıkın gelin. Cvlerinize adresinizi Ankaradaki arkadaşınızın ev adresi olarak ekleyin. Sonrasında buradayken devam ettirirsiniz, bizzat gezersiniz vs. Sektörünüze yakın bir alanda değilim pek yardımım dokunmayabilir ama farklı işler yaparım derseniz bende çevreme danışır yardımcı olmaya çalışırım.