• 23-04-2016, 13:42:38
    #10
    investigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evdeki hesabınız çarşıya uymayabilir. Yani şimdi çağrı merkezlerinde yöneticilik yapmayı planladğınızı düşünerek açıklamam gerekirse; Kendinizi işe alan kişi olarak koyduğunuzda sadece cv ile gel başla diyemeyeceğinizi bilirsiniz. Sizinle karşılıklı görüşmek (mülakat) isteyeceklerdir. Bu sebepten işi garantiye alıp gelme seçeneğinizi unutmanız gerekir. Netten ilanlara cv gönderin, geri dönüşler için hepsine yakın tarih aralığında randevu almaya çalışın ve çıkın gelin. Cvlerinize adresinizi Ankaradaki arkadaşınızın ev adresi olarak ekleyin. Sonrasında buradayken devam ettirirsiniz, bizzat gezersiniz vs. Sektörünüze yakın bir alanda değilim pek yardımım dokunmayabilir ama farklı işler yaparım derseniz bende çevreme danışır yardımcı olmaya çalışırım.
    hocam selamlar. Çağrı merkezlerinin tamamına 2 hafta önce başvurdum ve geri dönüş dahi olmadı net üzerinden. farklı işler de olabilir artık deyim yerindeyse nereye elimizi attıysak orası kurudu en son Elazığ da kurudu yani. Tarafınızdan dönüş bekliyor olacağım.
  • 23-04-2016, 15:37:46
    #11
    Telefonunu özel mesajla bana yazar mısın?
  • 23-04-2016, 21:56:06
    #12
    Doğru yoldasın Erhan sana tek sözüm: "yolun açık olsun"

    Dipnot: Senin için iyi olur
  • 23-04-2016, 23:21:18
    #13
    investigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evdeki hesabınız çarşıya uymayabilir. Yani şimdi çağrı merkezlerinde yöneticilik yapmayı planladğınızı düşünerek açıklamam gerekirse; Kendinizi işe alan kişi olarak koyduğunuzda sadece cv ile gel başla diyemeyeceğinizi bilirsiniz. Sizinle karşılıklı görüşmek (mülakat) isteyeceklerdir. Bu sebepten işi garantiye alıp gelme seçeneğinizi unutmanız gerekir. Netten ilanlara cv gönderin, geri dönüşler için hepsine yakın tarih aralığında randevu almaya çalışın ve çıkın gelin. Cvlerinize adresinizi Ankaradaki arkadaşınızın ev adresi olarak ekleyin. Sonrasında buradayken devam ettirirsiniz, bizzat gezersiniz vs. Sektörünüze yakın bir alanda değilim pek yardımım dokunmayabilir ama farklı işler yaparım derseniz bende çevreme danışır yardımcı olmaya çalışırım.
    Selamlar Hocam talebiniz üzerine cep telefonumu özelden gönderdim görüşmek isterim ilginize ayrıca teşekkür ediyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:44 --

    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru yoldasın Erhan sana tek sözüm: "yolun açık olsun"

    Dipnot: Senin için iyi olur
    bakalım kardeşim ne olacağını bende merak ediyorum aslında .
  • 24-04-2016, 15:36:25
    #14
    investigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonunu özel mesajla bana yazar mısın?
    hocam merhaba tarafınıza numaramı özelden gönderdim dönüş bekleniyor. tşkler.
  • 24-04-2016, 16:29:47
    #15
    Aradım açan olmadı.