investigator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evdeki hesabınız çarşıya uymayabilir. Yani şimdi çağrı merkezlerinde yöneticilik yapmayı planladğınızı düşünerek açıklamam gerekirse; Kendinizi işe alan kişi olarak koyduğunuzda sadece cv ile gel başla diyemeyeceğinizi bilirsiniz. Sizinle karşılıklı görüşmek (mülakat) isteyeceklerdir. Bu sebepten işi garantiye alıp gelme seçeneğinizi unutmanız gerekir. Netten ilanlara cv gönderin, geri dönüşler için hepsine yakın tarih aralığında randevu almaya çalışın ve çıkın gelin. Cvlerinize adresinizi Ankaradaki arkadaşınızın ev adresi olarak ekleyin. Sonrasında buradayken devam ettirirsiniz, bizzat gezersiniz vs. Sektörünüze yakın bir alanda değilim pek yardımım dokunmayabilir ama farklı işler yaparım derseniz bende çevreme danışır yardımcı olmaya çalışırım.
Selamlar Hocam talebiniz üzerine cep telefonumu özelden gönderdim görüşmek isterim ilginize ayrıca teşekkür ediyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:21:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:20:44 --

rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru yoldasın Erhan sana tek sözüm: "yolun açık olsun"

Dipnot: Senin için iyi olur
bakalım kardeşim ne olacağını bende merak ediyorum aslında .