• 29-03-2016, 12:57:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar s.a

    3 yıla yakındır ıkı tane bes oduyorum nırı kendı adıma bırı babamın adına benım adıma olandaki parayı cekmek ıstıyorum devlet katkısız 7800 lira. Şimdi bunu cekerken on sene dolmadıgı ıcın ayrı para kesıntısı falan oluyomus galıba. Ne kadar kesilir acaba birazdan bankaya gidicem ama
  • 29-03-2016, 13:22:21
    #2
    benim bildiğim kesinti olmuyor ama bankaya sormak en iyisi
  • 29-03-2016, 13:36:18
    #3
    Hocam kesinti oluyor. Yanlış bilgi vermek istemiyorum ama atıyorum 10 bin yatırıyorsanız 8-9 bin falan çekebilirsiniz emin olmasamda bu tarz bi oran var. Bence çok acil bir ihtiyacınız yoksa bekletin bir iki yıl daha daha fazla alırsınız
  • 29-03-2016, 16:36:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kesinti olmuyormuş arkadaşlar. 7095 lira sadece devlet katkısı alamıyoruz, hisse senetli emeklilik fonunda oldugundan 60 lira mı ne eksideymiş yani başka bir banka tarafından kesilen bır sey yokmus yanı ama basvurdum daha uc gun ıcınde onaylanacakmıs arıycaklarmış ben de bugün parayı cekerım dıye sevınıyordum