Arkadaşlar s.a
3 yıla yakındır ıkı tane bes oduyorum nırı kendı adıma bırı babamın adına benım adıma olandaki parayı cekmek ıstıyorum devlet katkısız 7800 lira. Şimdi bunu cekerken on sene dolmadıgı ıcın ayrı para kesıntısı falan oluyomus galıba. Ne kadar kesilir acaba birazdan bankaya gidicem ama