kesinti olmuyormuş arkadaşlar. 7095 lira sadece devlet katkısı alamıyoruz, hisse senetli emeklilik fonunda oldugundan 60 lira mı ne eksideymiş yani başka bir banka tarafından kesilen bır sey yokmus yanı ama basvurdum daha uc gun ıcınde onaylanacakmıs arıycaklarmış ben de bugün parayı cekerım dıye sevınıyordum