• 06-03-2016, 18:35:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba, iyi akşamlar.

    Bilgisayar işinde çalıştığım için gün boyu iş yerinde pc ye bakıyorum ve akşam eve gelincede evde pc ye bakıyorum. Gözlerim çok ağrıyor, akşamları mümkün olduğunda bakmamaya çalışıyom ama yine de ağrıyor.

    Önerileriniz neler ? Bir arkadaşım Gunnar gözlük var dedi önerdi ama sizlere de sorayım dedim.
    işte o gözlük
    http://www.gunnarturkiye.com/pinfo.asp?pid=21
  • 06-03-2016, 18:38:27
    #2
    Dinlendirici gözlük kullanabilirsin. Fakat bi keresinde bende aynı durumdan şikayetçi olup Atasun Optik'den almıştım bir tane ama gözlerim daha da ağrımaya başlamıştı.
  • 06-03-2016, 18:53:06
    #3
    Şu ufak programı tavsiye ederim.

    https://justgetflux.com/
  • 06-03-2016, 18:56:44
    #4
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ufak programı tavsiye ederim.

    https://justgetflux.com/
    Teşekkürler ancak neredeyse 1 yıldır kullanıyorum fayda etmiyor artık
  • 07-03-2016, 10:50:36
    #5
    Aynı sorun bendede vazr hele akşam bir mekana falan gittiğim zaman mekandaki lambaların ışığından bile etkileniyorum akşama kadar bilgisayar başındayız
    fakat birinden şöyle duymuştum doğru yalan bilemiyorum gözlüğe alıştın mı birdaha devam edersin dediler o da var bende kararsızım
  • 07-03-2016, 21:51:00
    #6
    slh16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorun bendede vazr hele akşam bir mekana falan gittiğim zaman mekandaki lambaların ışığından bile etkileniyorum akşama kadar bilgisayar başındayız
    fakat birinden şöyle duymuştum doğru yalan bilemiyorum gözlüğe alıştın mı birdaha devam edersin dediler o da var bende kararsızım
    Dogru demis gozlerim agriyo diye dereceli gozluk aldim hem gozum agriyo hem de cikarinca bulanik goruyorum
  • 27-03-2016, 00:31:03
    #7
    Arkadaşlar son 2-3 gündür televizyonda göz kuruluğu için çıkan bir spreyin reklamı var.
    optone actimist spray
    Bilgisi olan veya kullanan var mı ?
  • 27-03-2016, 15:04:09
    #8
    kendime ait işletmede hp eliteone 800 monitör var, evimde 5k retina iMac var 27"... evde hiç bir sorun sıkıntı yaşamıyorum ama ne zaman işyerimdeki hpye baksam gözüm, başım her yerim ağrıyor. imac gibi büyük bir şey demiyorum ama en azından monitörü değiştirebilirsiniz belki.
  • 28-03-2016, 00:21:43
    #9
    Takip.