Arkadaşlar merhaba, iyi akşamlar.
Bilgisayar işinde çalıştığım için gün boyu iş yerinde pc ye bakıyorum ve akşam eve gelincede evde pc ye bakıyorum. Gözlerim çok ağrıyor, akşamları mümkün olduğunda bakmamaya çalışıyom ama yine de ağrıyor.
Önerileriniz neler ? Bir arkadaşım Gunnar gözlük var dedi önerdi ama sizlere de sorayım dedim.
işte o gözlük
http://www.gunnarturkiye.com/pinfo.asp?pid=21
Bilgisayar kullanırken göz ağrıması
17
●1.682
- 06-03-2016, 18:56:44Teşekkürler ancak neredeyse 1 yıldır kullanıyorum fayda etmiyor artıklazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2016, 10:50:36Aynı sorun bendede vazr hele akşam bir mekana falan gittiğim zaman mekandaki lambaların ışığından bile etkileniyorum akşama kadar bilgisayar başındayız
fakat birinden şöyle duymuştum doğru yalan bilemiyorum gözlüğe alıştın mı birdaha devam edersin dediler o da var bende kararsızım - 07-03-2016, 21:51:00Dogru demis gozlerim agriyo diye dereceli gozluk aldim hem gozum agriyo hem de cikarinca bulanik goruyorumslh16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-03-2016, 15:04:09kendime ait işletmede hp eliteone 800 monitör var, evimde 5k retina iMac var 27"... evde hiç bir sorun sıkıntı yaşamıyorum ama ne zaman işyerimdeki hpye baksam gözüm, başım her yerim ağrıyor. imac gibi büyük bir şey demiyorum ama en azından monitörü değiştirebilirsiniz belki.