Arkadaşlar merhaba, iyi akşamlar.

Bilgisayar işinde çalıştığım için gün boyu iş yerinde pc ye bakıyorum ve akşam eve gelincede evde pc ye bakıyorum. Gözlerim çok ağrıyor, akşamları mümkün olduğunda bakmamaya çalışıyom ama yine de ağrıyor.

Önerileriniz neler ? Bir arkadaşım Gunnar gözlük var dedi önerdi ama sizlere de sorayım dedim.
işte o gözlük
http://www.gunnarturkiye.com/pinfo.asp?pid=21