kendime ait işletmede hp eliteone 800 monitör var, evimde 5k retina iMac var 27"... evde hiç bir sorun sıkıntı yaşamıyorum ama ne zaman işyerimdeki hpye baksam gözüm, başım her yerim ağrıyor. imac gibi büyük bir şey demiyorum ama en azından monitörü değiştirebilirsiniz belki.