• 04-03-2016, 23:16:47
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    edit
  • 05-03-2016, 05:57:12
    #11
    Konuşma güzel ve insanı sıkmıyor Dinimizi böyle anlatsak gençlere daha faydalı olur görüşündeyim..
  • 05-03-2016, 10:39:26
    #12
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir sohbet, iyi seyirler.


    https://www.youtube.com/watch?v=aUl-7kGCS60
    Vakana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlatış biçimi mükemmel. Allah C.c. konuşandan, videoyu çekenden, paylaşandan, izleyenden razı olsun.
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalhanemi Sık Sık Takip Ediyorum.Ama Bir Türlü Başlayamadım,Namaza.Başlıyorum ,1 Hafta Sürüyor.
    emreyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip, sonra izleyelim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    teknomag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paylaşım için Allah razı olsun hocam.
    crazycoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun.

    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakıp başlama sorunu bende de var maalesef.
    Ortamla alakalı diye düşünüyorum...
    Paylaşımınız için teşekkürler.
    Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oraya ben gittim canlı olarak. Bazen böyle güzel konular işlense de bazen de başka konuşmacılar bildiğimiz şeyleri yuvarlayıp yuvarlayıp söylemesi insanı sanki keriz yerine koyuyorlar gibi algılıyorum.
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşma güzel ve insanı sıkmıyor Dinimizi böyle anlatsak gençlere daha faydalı olur görüşündeyim..
    Şöyle bir kitap var tavsiye ederim





    Bir de hocam;

    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40gün ısrarla devam edin sonrasında mutlaka kalıcı olur bol dua edin
    40 mevzusunu anlamadım ?
  • 05-03-2016, 10:45:35
    #13
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir kitap var tavsiye ederim











    Bir de hocam;







    40 mevzusunu anlamadım ?

    40 gün hiç ara vermeden devam ederseniz namaza hani bazen zevk alamazsın aklın namazda olmaz seytan bırak falan der mesela ona uyma kork gün 5 vakit kıl sonra devamlı kılarsın inşAllah
  • 05-03-2016, 10:55:47
    #14
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 gün hiç ara vermeden devam ederseniz namaza hani bazen zevk alamazsın aklın namazda olmaz seytan bırak falan der mesela ona uyma kork gün 5 vakit kıl sonra devamlı kılarsın inşAllah
    Böyle şeylerde 40 gün 50 gün ilgisi olmaz kişinin o an imanı ve akidesi önemlidir.
  • 05-03-2016, 10:55:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba kuranda 3 vakit namaz ve namaz kılmamanın hükmü yoktur. Ben salatçıyım . Salat hakkında bir şey öğrenmek isteyen ile konuşabiliriz

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-03-2016, 11:32:13
    #16
    ByBrawe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba kuranda 3 vakit namaz ve namaz kılmamanın hükmü yoktur. Ben salatçıyım . Salat hakkında bir şey öğrenmek isteyen ile konuşabiliriz

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    "Mucrimlere soracaklar ki, sizi cehenneme koyan şey nedir? "Namaz kılanlardan değil idik" diyecekler." (Muddesir, 43),

    "Namaz kılıp da namazlarından gafil olanlara azab vardır." (Mâûn, 4),

    "Onlardan sonra öyle bir nesil geldi ki, namazı kılmadılar ve şehvetlerine uydular.", "Onlar yakında gayya kuyusuna gireceklerdir." (Meryem, 59)


    EKLEME;

    3 vakit namaz mevzusuna gelince;

    ÖĞLE VAKTİ :

    İsra 78 Güneş’in zevalinden gecenin karanlığı bastırıncaya kadar (ki süre içerisinde) namazı kıl....

    Rum :17-18. Akşamlarken ve sabahlarken, öğle ve ikindi vaktinde Allah'ı (ki göklerde ve yerde hamd O'na mahsustur) tesbih edin, namaz kılın.


    İKİNDİ VAKTİ :

    Ta ha :130 (Rasûlüm!) Sen, onların söylediklerine sabret. Güneşin doğmasından önce de batmasından önce de Rabbini övgü ile tesbih et; gecenin bir kısım saatleri ile gündüzün etrafında (iki ucunda) da tesbih et ki, sen, Allah'tan hoşnut olasın, (Allah da senden!).


    AKŞAM VAKTİ :

    Hud :114 Gündüzün iki ucunda, gecenin de ilk saatlerinde namaz kıl. Çünkü iyilikler kötülükleri (günahları) giderir. Bu, öğüt almak isteyenlere bir hatırlatmadır.
    (buradaki iki üç günün başı ve sonu yani sabah ve akşam, “Gecenin ilk saatleri” ise yatsıdır.

    İsra :78 Güneşin zevalinden gecenin karanlığı bastırıncaya kadar namaz kıl; bir de sabah namazını. Çünkü sabah namazı şahitlidir.

    Rum :17-18 Akşamlarken ve sabahlarken, öğle ve ikindi vaktinde Allah'ı (ki göklerde ve yerde hamd O'na mahsustur) tesbih edin, namaz kılın.

    YATSI VAKTİ :

    Nur :58 Ey mu'minler! Ellerinizin altında bulunan (köle ve cariyeleriniz) ve içinizden henüz ergenlik çağına girmemiş olanlar, sabah namazından önce, öğleyin soyunduğunuz vakit ve yatsı namazından sonra (yanınıza gireceklerinde) sizden üç defa izin istesinler. Bunlar, mahrem (kapanmamış) halde bulunabileceğiniz üç vakittir. Bu vakitlerin dışında ne sizin için ne de onlar için bir mahzur yoktur. Birbirinizin yanına girip çıkabilirsiniz. İşte Allah âyetleri size böyle açıklar. Allah, (her şeyi) bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

    Ta ha :130 (Rasûlum!) Sen, onların söylediklerine sabret. Güneşin doğmasından önce de batmasından önce de Rabbini övgü ile tesbih et; gecenin bir kısım saatleri ile gündüzün etrafında (iki ucunda) da tesbih et ki, sen, Allah'tan hoşnut olasın, (Allah da senden!).

    SABAH VAKTi :

    Nur: 58 Ey mu'minler! Ellerinizin altında bulunan (köle ve cariyeleriniz) ve içinizden henüz ergenlik çağına girmemiş olanlar, sabah namazından önce, öğleyin soyunduğunuz vakit ve yatsı namazından sonra (yanınıza gireceklerinde) sizden üç defa izin istesinler. Bunlar, mahrem (kapanmamış) halde bulunabileceğiniz üç vakittir. Bu vakitlerin dışında ne sizin için ne de onlar için bir mahzur yoktur. Birbirinizin yanına girip çıkabilirsiniz. İşte Allah âyetleri size böyle açıklar. Allah, (her şeyi) bilendir, hüküm ve hikmet sahibidir.

    Hud :114 Gündüzün iki ucunda, gecenin de ilk saatlerinde namaz kıl. Çünkü iyilikler kötülükleri (günahları) giderir. Bu, öğüt almak isteyenlere bir hatırlatmadır.

    Ta ha :130 (Rasûlüm!) Sen, onların söylediklerine sabret. Güneşin doğmasından önce de batmasından önce de Rabbini övgü ile tesbih et; gecenin bir kısım saatleri ile gündüzün etrafında (iki ucunda) da tesbih et ki, sen, Allah'tan hoşnut olasın, (Allah da senden!).
  • 05-03-2016, 11:41:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Mucrimlere soracaklar ki, sizi cehenneme koyan şey nedir? "Namaz kılanlardan değil idik" diyecekler." (Muddesir, 43),

    "Namaz kılıp da namazlarından gafil olanlara azab vardır." (Mâûn, 4),

    "Onlardan sonra öyle bir nesil geldi ki, namazı kılmadılar ve şehvetlerine uydular.", "Onlar yakında gayya kuyusuna gireceklerdir." (Meryem, 59)
    Kuran ayetleriyle bu kadar çok aşır neşir iseniz sizinle sohbet etmek isterim . Orada asıl geçen salat kelimesinin ne anlama geldiğini size anlatabilirim. Sadece bukadar yazabilirim ban yemek istemiyorum

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 05-03-2016, 11:44:26
    #18
    ByBrawe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuran ayetleriyle bu kadar çok aşır neşir iseniz sizinle sohbet etmek isterim . Orada asıl geçen salat kelimesinin ne anlama geldiğini size anlatabilirim. Sadece bukadar yazabilirim ban yemek istemiyorum

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam üstteki mesaja eklemeler yaptım onuda okursanız sevinirm.
    Gerekli açıklama ve deliller sunulmuştur.
    Her şey açıktır.

    Konu dışına çıkmamak ve farklı yönlere çekilmemesi için buradan devam etmeyelim

    Saygılar,