Merhaba kuranda 3 vakit namaz ve namaz kılmamanın hükmü yoktur. Ben salatçıyım . Salat hakkında bir şey öğrenmek isteyen ile konuşabiliriz

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi