Anlatış biçimi mükemmel. Allah C.c. konuşandan, videoyu çekenden, paylaşandan, izleyenden razı olsun.
Hayalhanemi Sık Sık Takip Ediyorum.Ama Bir Türlü Başlayamadım,Namaza.Başlıyorum ,1 Hafta Sürüyor.
Takip, sonra izleyelim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Paylaşım için Allah razı olsun hocam.
Bırakıp başlama sorunu bende de var maalesef.
Ortamla alakalı diye düşünüyorum...
Paylaşımınız için teşekkürler.
Oraya ben gittim canlı olarak. Bazen böyle güzel konular işlense de bazen de başka konuşmacılar bildiğimiz şeyleri yuvarlayıp yuvarlayıp söylemesi insanı sanki keriz yerine koyuyorlar gibi algılıyorum.
Konuşma güzel ve insanı sıkmıyor

Dinimizi böyle anlatsak gençlere daha faydalı olur görüşündeyim..
Şöyle bir kitap var tavsiye ederim
Bir de hocam;
40gün ısrarla devam edin sonrasında mutlaka kalıcı olur bol dua edin
40 mevzusunu anlamadım ?