Merhabalar;
Chromu normal ayarları ile kullanıyorum r10 a girerken bazen 2 hafta hiç sorun çıkartmadan bağlanabiliyorum bazen
" Error 502 Ray ID: 2796c8acdffa2768 2016-02-23 23:42:16 UTC
Bad gateway"
hatası ile karşılaşıyorum. Bu hata bazen 1 sefer görünüp kaybolurken bazen 2 gün kalıyor. Bu hatayı gördüğümde firefox a aynı adresi yazıp girebiliyorum fakat chrome girmiyor...
cache sil demeyin her hatayı yaptığında cache silersem işim iş. Bu sorunu forumda aradım bir çok kişi karşılaşmış. Kalıcı bir çözüm sağlanamıyormu buna?
Neden r10 chrome da sorun yapıyor
9
●1.844
- 24-02-2016, 21:57:30bende de tam tersi. firefoxta hata var sürekli. 2 haftadır foruma doğru düzgün giremiyorum. cloudflareden kaynaklı bu sorun.GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2016, 22:05:25bende de chrome aynı şekilde bende konu acacktım neredeyse cloudflareye atıyor surekli bende www kısmını silip m. yazınca düzeliyo sonra geri gidiyoazatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle