• 24-02-2016, 01:48:40
    #1
    Merhabalar;
    Chromu normal ayarları ile kullanıyorum r10 a girerken bazen 2 hafta hiç sorun çıkartmadan bağlanabiliyorum bazen
    " Error 502 Ray ID: 2796c8acdffa2768 • 2016-02-23 23:42:16 UTC
    Bad gateway"
    hatası ile karşılaşıyorum. Bu hata bazen 1 sefer görünüp kaybolurken bazen 2 gün kalıyor. Bu hatayı gördüğümde firefox a aynı adresi yazıp girebiliyorum fakat chrome girmiyor...
    cache sil demeyin her hatayı yaptığında cache silersem işim iş. Bu sorunu forumda aradım bir çok kişi karşılaşmış. Kalıcı bir çözüm sağlanamıyormu buna?
  • 24-02-2016, 01:51:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cloudflare den dolayı saldırı geldiği sıralarda problem yaşıyorsunuzdur.
  • 24-02-2016, 12:47:50
    #3
    E aynı anda açıyorum Chrome ve firefox u saldırı oluyorsa 2 sinede aynı anda oluyor değilmi?
  • 24-02-2016, 21:57:30
    #4
    Platin üye
    GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar;
    Chromu normal ayarları ile kullanıyorum r10 a girerken bazen 2 hafta hiç sorun çıkartmadan bağlanabiliyorum bazen
    " Error 502 Ray ID: 2796c8acdffa2768 • 2016-02-23 23:42:16 UTC
    Bad gateway"
    hatası ile karşılaşıyorum. Bu hata bazen 1 sefer görünüp kaybolurken bazen 2 gün kalıyor. Bu hatayı gördüğümde firefox a aynı adresi yazıp girebiliyorum fakat chrome girmiyor...
    cache sil demeyin her hatayı yaptığında cache silersem işim iş. Bu sorunu forumda aradım bir çok kişi karşılaşmış. Kalıcı bir çözüm sağlanamıyormu buna?
    bende de tam tersi. firefoxta hata var sürekli. 2 haftadır foruma doğru düzgün giremiyorum. cloudflareden kaynaklı bu sorun.
  • 24-02-2016, 22:05:25
    #5
    azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de tam tersi. firefoxta hata var sürekli. 2 haftadır foruma doğru düzgün giremiyorum. cloudflareden kaynaklı bu sorun.
    bende de chrome aynı şekilde bende konu acacktım neredeyse cloudflareye atıyor surekli bende www kısmını silip m. yazınca düzeliyo sonra geri gidiyo
  • 25-02-2016, 00:54:15
    #6
    Vallahi bende chrome da calısmıyor boşu boşuna şuan firefox da geziyorum 2. tarayıcı açık makinede yokmu sitenin teknik destek sağlayan moderatörü acaba bize bi çare bulsa?
  • 25-02-2016, 01:02:41
    #7
    Aynı problem bende de oluyor. Çerezleri temizleyip ancak girebiliyorum.
  • 25-02-2016, 14:06:11
    #8
    Firefox'ta 2-3 yıldır vardır giriş sonrası Index sayfasına yönlendiremiyor. Bu sorun bir türlü bitmedi.
  • 28-02-2016, 23:15:26
    #9
    sorunum hala devam ediyor...