GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;
Chromu normal ayarları ile kullanıyorum r10 a girerken bazen 2 hafta hiç sorun çıkartmadan bağlanabiliyorum bazen
" Error 502 Ray ID: 2796c8acdffa2768 • 2016-02-23 23:42:16 UTC
Bad gateway"
hatası ile karşılaşıyorum. Bu hata bazen 1 sefer görünüp kaybolurken bazen 2 gün kalıyor. Bu hatayı gördüğümde firefox a aynı adresi yazıp girebiliyorum fakat chrome girmiyor...
cache sil demeyin her hatayı yaptığında cache silersem işim iş. Bu sorunu forumda aradım bir çok kişi karşılaşmış. Kalıcı bir çözüm sağlanamıyormu buna?
bende de tam tersi. firefoxta hata var sürekli. 2 haftadır foruma doğru düzgün giremiyorum. cloudflareden kaynaklı bu sorun.