Merhabalar;
Chromu normal ayarları ile kullanıyorum r10 a girerken bazen 2 hafta hiç sorun çıkartmadan bağlanabiliyorum bazen
" Error 502 Ray ID: 2796c8acdffa2768 2016-02-23 23:42:16 UTC
Bad gateway"
hatası ile karşılaşıyorum. Bu hata bazen 1 sefer görünüp kaybolurken bazen 2 gün kalıyor. Bu hatayı gördüğümde firefox a aynı adresi yazıp girebiliyorum fakat chrome girmiyor...
cache sil demeyin her hatayı yaptığında cache silersem işim iş. Bu sorunu forumda aradım bir çok kişi karşılaşmış. Kalıcı bir çözüm sağlanamıyormu buna?