• 18-02-2016, 10:37:42
    #1
    biri var (bayan) 2 dir 5-2 , 5-1 yeniyor beni acayip rezil oluyorum...iyi oynadığımı düşünüyordum onu tanıyana kadar...çok koymaya başladı...oyunda mesela 6 kez çift ona geliyor bana ise 2 ...şans hep ondan yana...
    nasıl yenebilirim.. bi yol gösterin dostlar...
  • 18-02-2016, 12:04:00
    #2
    Bende tavla konusunda iddalı birisiyim. Normalde standart bir oyun modelim var ve ona göre oynuyorum. Ama bahsettiğiniz gibi sert cevizlere denk geldiğimde direk oyun modelimi değiştiriyorum, sizde öyle yapın. Atıyorum korumacı oynuyorsa sizi fazla zora sokmayacak açıklar vererek sistemini bozun. Madem yeniliyorsunuz sürekli, eğer sisteminizi değiştirmezseniz en fazla yenilmemek için fazladan 1 el daha direnirsiniz.
  • 18-02-2016, 12:35:40
    #3
    Ne kadar fazla çift o kadar fazla açık demek ve o kadarda oyun sisteminden çıkma demek. İçerde bekleyip fırsat kollayın.
  • 18-02-2016, 13:29:37
    #4
    ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tavla konusunda iddalı birisiyim. Normalde standart bir oyun modelim var ve ona göre oynuyorum. Ama bahsettiğiniz gibi sert cevizlere denk geldiğimde direk oyun modelimi değiştiriyorum, sizde öyle yapın. Atıyorum korumacı oynuyorsa sizi fazla zora sokmayacak açıklar vererek sistemini bozun. Madem yeniliyorsunuz sürekli, eğer sisteminizi değiştirmezseniz en fazla yenilmemek için fazladan 1 el daha direnirsiniz.
    Evet karşı tarafın oyun sistemine göre sizde değiştirmeniz gerekiyor.
  • 18-02-2016, 15:58:09
    #5
    Daha önce çok iyi oynayan kıza denk gelmedim fakat yenildiğim elbet oldu. Tavla'da elbet sağlam strateji ile oynayan kişiler var onları yenmek çok güç oluyor. Fakat bazen de şans faktörü çok önemli. Size tavsiyem şu;

    - Eğer dediğiniz gibi çok çift atıyorsa şansı vardır ve direk kaçarak sizi hızlıca yeniyordur. Çok şanslı olduğu zaman çok üsteleme ve bir oyun kaybettiysen orada bırak.

    - Senin oyun tarzın çok basit olabilir ve o da seni çözmüş olabilir. Çünkü bazen bana denk geliyor kimisi direk kaçmaya çalışıyor veya oyuna bakmadan sırf kırmaya çalışıyor. Bu tipler elbet açık veriyor ve 5lik seriyi zor alırlar. Buradan nasıl anlatılır bilmem ama özellikle kahvelerde vs. sağlam oynayan kişilere bakarsanız başlangıçta çok farklı hamleler yaptıklarını, açık verirken başta verdiklerini vs. görebilirsiniz. Ama sonuçta şansınız yoksa yenilmekten kurtulamazsınız. Çok da kafaya takmaya gerek yok ben 100 defa yenildiğim insanla bile tavla oynamışlığım var.