biri var (bayan) 2 dir 5-2 , 5-1 yeniyor beni acayip rezil oluyorum...iyi oynadığımı düşünüyordum onu tanıyana kadar...çok koymaya başladı...oyunda mesela 6 kez çift ona geliyor bana ise 2 ...şans hep ondan yana...
nasıl yenebilirim.. bi yol gösterin dostlar...