Bende tavla konusunda iddalı birisiyim. Normalde standart bir oyun modelim var ve ona göre oynuyorum. Ama bahsettiğiniz gibi sert cevizlere denk geldiğimde direk oyun modelimi değiştiriyorum, sizde öyle yapın. Atıyorum korumacı oynuyorsa sizi fazla zora sokmayacak açıklar vererek sistemini bozun. Madem yeniliyorsunuz sürekli, eğer sisteminizi değiştirmezseniz en fazla yenilmemek için fazladan 1 el daha direnirsiniz.
Evet karşı tarafın oyun sistemine göre sizde değiştirmeniz gerekiyor.