Arkadaşlar insanlık bu kadarmı? Para için başkalarını dolandırmak niçin?
http://www.teknoavrupa.com/ bu site bi kaç gündür dikkatimi çekti İphone yi 199 Tl satıyoruz bahanesiyle nice insanları dolandırmaya çalışıyorlar. Bu gibi siteler niye hala yaşıyor? Bide facebook a reklam bile vermişler.
Bu gibi siteleri tamamen indexlemek lazım. Yoksa daha nice insanın canı yanacak.
İnsan Bu Kadar mı Yüzsüz Olur?
34
●2.173
- 16-02-2016, 19:34:19Haklısın ama nice insan bilmiyor. inanıyorlarElentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2016, 20:52:31Üyeliği durdurulduBu tarz sitelere genelde almak istiyorum diyip sahte bir isimle siparis veriyorum. Adamlar kargoluyorlar. Kapida istemiyorum diyorum veya arayip kargonuz pttde gelip alin diyolar vazgectim diyorumabdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arayip kufur ediyolar 10-20 lira kargo giriyo onlara
- 16-02-2016, 22:50:25malesef bişeyde yapamıyozKopanzell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arayip kufur ediyolar 10-20 lira kargo giriyo onlara