Haklısın ama nice insan bilmiyor. inanıyorlar
Bu tarz sitelere genelde almak istiyorum diyip sahte bir isimle siparis veriyorum. Adamlar kargoluyorlar. Kapida istemiyorum diyorum veya arayip kargonuz pttde gelip alin diyolar vazgectim diyorum

arayip kufur ediyolar 10-20 lira kargo giriyo onlara