UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz sitelere genelde almak istiyorum diyip sahte bir isimle siparis veriyorum. Adamlar kargoluyorlar. Kapida istemiyorum diyorum veya arayip kargonuz pttde gelip alin diyolar vazgectim diyorum arayip kufur ediyolar 10-20 lira kargo giriyo onlara
Aynen