• 13-02-2016, 19:47:38
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar,

    Kurgusuna benim de bizzat katkıda bulunduğum, Yetimania isimli korku evimiz Kadıköy'de açılmıştır.

    Oyunda oldukça fazla mekanik kullandık. En çok mekanik kullanan kaçış evi diyebiliriz. Korkunun dozunda olduğu, akıllıca şifrelerle evden kaçabileceğiniz eğlenceli bir korku-gerilim oyunudur.

    Hikayesi:
    1960’da yetimhanede çıkan yangın sonucu, ölen çocukların yanmış ve çürümüş cesetleri bir gece kasabada ki tüm evlerin kapılarına asılı şekilde bulundu, bu vahşet dolu görüntü sonrası dönemin kilisesi yetimhaneyi şeytanın evi ve lanetli olarak ilan etti. Kasabalılar yetimhaneden hergün acı ve ızdırap dolu çığlıklar yükseldiğini ve şeytanın esir aldığı ruhların yakında serbest kalıp kasabaya yayılacağını söylüyor.Tüm bunlara bir son vermek için içeri giren kişilerden bir daha haber alınamaması ise; insanların korkularının dizginlenemez hale gelmesini sağladı. Kasaba yavaşça terkedilmeye yüz tutarken, kasabanın şerifi doğup büyüdüğü toprakları kurtaracak birilerini arıyor…

    Kapıdan adımını attığın an karanlık üzerine çökecek ve şeytanların laneti ile boğuşmak için 1 saatin olacak. Şimdi iyi düşün; bu bedeli ödeyebilecek kadar CESUR MUSUN ?

    Korku evi-kaçış oyunu sevenlerin gidip yorumlarını paylaşması bizim için son derece faydalı olacağı gibi, oyuna gidenler de oldukça eğlenecektir.

    R10.net'den gördüğünüzü söylerseniz %30 da indirim sağlanacaktır. İlk 5 gruba %50 indirim yapılacak.

    Min. 2, max. 5 kişi ile oyunu oynayabilirsiniz.

    Detaylı bilgi: www.yetimania.com
    REZERVASYON: 0542 206 4657
  • 14-02-2016, 00:22:05
    #2
    @Bartuc hocam 200euro çok fazla değilmi sizcede ?
  • 14-02-2016, 00:54:04
    #3
    herkulhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bartuc hocam 200euro çok fazla değilmi sizcede ?
    Euro nereden çıktı hocam TL gözüküyor.
  • 14-02-2016, 00:58:41
    #4
    6 kisi 230 TL yaziyor gayet normal bence hocam
  • 14-02-2016, 02:20:12
    #5
    Kurumsal PLUS
    herkulhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Bartuc hocam 200euro çok fazla değilmi sizcede ?
    Ücret TL'dir. Piyasa standardında ücret uygulanmakta yani normalden pahalı değildir, r10'a özel de indirim uygulanmaktadır.
  • 14-02-2016, 02:37:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    10 liradan 18 bira geriye kalan 50 lirayla da kanatçıdan kömürde çevrilmiş kanat.
    6 kişiye 2-3 saatlik güzel bir muhabbet ortamı sağlar.
  • 14-02-2016, 10:41:30
    #7
    2 kere Escapist'e, 1 kez de istrapped'e giden birisi olarak merak ettim Mesajımız bulunsun bakalım.
  • 14-02-2016, 11:04:58
    #8
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 liradan 18 bira geriye kalan 50 lirayla da kanatçıdan kömürde çevrilmiş kanat.
    6 kişiye 2-3 saatlik güzel bir muhabbet ortamı sağlar.
    yorum acımasız ve mantıksız geldi bana.
    ayrıca kafa başı 3 bira ile 2-3 saatini geçirebilecek olan bence hanım evladıdır.
    • Metins
    Metins bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2016, 12:21:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum acımasız ve mantıksız geldi bana.
    ayrıca kafa başı 3 bira ile 2-3 saatini geçirebilecek olan bence hanım evladıdır.
    Bu yorum daha acımasız oldu bence