herkulhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Bartuc hocam 200euro çok fazla değilmi sizcede ?
Ücret TL'dir. Piyasa standardında ücret uygulanmakta yani normalden pahalı değildir, r10'a özel de indirim uygulanmaktadır.