Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücret TL'dir. Piyasa standardında ücret uygulanmakta yani normalden pahalı değildir, r10'a özel de indirim uygulanmaktadır.
maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Euro nereden çıktı hocam TL gözüküyor.


kusura bakmayın bende euro gözüküyor