Merhaba,
Klavyedeki bir rakamı yada harfi yada sembolü seriye almak istiyorum. Yani atıyorum 6 tuşuna bastığımda otomatikmen 20 yada 30 kere 6 yada benim belirleyeceğim başka bir tuş bassın istiyorum. Bunun bir yolu varmıdır?
Klavyedeki Bir Harfi Yada Rakamı Seriye Almak?
12
●559
- 25-01-2016, 19:13:45Üyeliği durduruldu
- 25-01-2016, 19:54:14oyun için kullandıgım bi macro vardı mouse ve klavye hareketlerini koordinatlarını kendin elle yada otomatik olarak belirleyebiliyordun mesala 6 ya 1 kere bastık tekrar 6 ya basması için araya 1 salise , saniye , dk koyabiliyorsun
örn 6 (1 salise )6 (1 salise )6 (1 salise )6 (1 salise ) istediginiz kadar oluşturabiliriz
1 saniye 60 salise hesaplayın
- 25-01-2016, 23:49:52Üyeliği durdurulduişte banada öyle birşey lazım..ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2016, 23:52:28bir bakayım hocam bilgisayara o zaman kim bilir neyin içinde oyunu bırakalı yıl oldu ama silmedim birgün lazım olur diye serialide mevcuttu full sürüm yapabiliyorduk ama win 7de kullanıyordum yeni sistemlerde sorun cıkarmaz umarımClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2016, 00:15:38Üyeliği durdurulduyapıp kaydetmeyi anladım ama hızlılaştırıp istediğimiz kadar açmayı anlamadım. Anladığım kadarıyla o program mouse ve klavye hareketlerini kaydediyor.SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2016, 00:37:45Piyasada hala var mı bilmiyorum ama benim kendi kullandığım microsoft x7 mouse var. Bulabilirsen makro ile kodlama yapabilirsin. 7 ayrı programlanabilir tuşu mevcut.
Ürün görseli
- 26-01-2016, 00:40:24Üyeliği durdurulduMouse değil klavye için lazım hocam.HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle