• 25-01-2016, 19:13:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Klavyedeki bir rakamı yada harfi yada sembolü seriye almak istiyorum. Yani atıyorum 6 tuşuna bastığımda otomatikmen 20 yada 30 kere 6 yada benim belirleyeceğim başka bir tuş bassın istiyorum. Bunun bir yolu varmıdır?
  • 25-01-2016, 19:38:25
    #2
    Macro yapımlarını araştırırsanız işize yarar.
  • 25-01-2016, 19:54:14
    #3
    oyun için kullandıgım bi macro vardı mouse ve klavye hareketlerini koordinatlarını kendin elle yada otomatik olarak belirleyebiliyordun mesala 6 ya 1 kere bastık tekrar 6 ya basması için araya 1 salise , saniye , dk koyabiliyorsun

    örn 6 (1 salise )6 (1 salise )6 (1 salise )6 (1 salise ) istediginiz kadar oluşturabiliriz

    1 saniye 60 salise hesaplayın
  • 25-01-2016, 23:49:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ismail.diler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun için kullandıgım bi macro vardı mouse ve klavye hareketlerini koordinatlarını kendin elle yada otomatik olarak belirleyebiliyordun mesala 6 ya 1 kere bastık tekrar 6 ya basması için araya 1 salise , saniye , dk koyabiliyorsun

    örn 6 (1 salise )6 (1 salise )6 (1 salise )6 (1 salise ) istediginiz kadar oluşturabiliriz

    1 saniye 60 salise hesaplayın
    işte banada öyle birşey lazım..
  • 25-01-2016, 23:52:28
    #5
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte banada öyle birşey lazım..
    bir bakayım hocam bilgisayara o zaman kim bilir neyin içinde oyunu bırakalı yıl oldu ama silmedim birgün lazım olur diye serialide mevcuttu full sürüm yapabiliyorduk ama win 7de kullanıyordum yeni sistemlerde sorun cıkarmaz umarım
  • 26-01-2016, 00:06:39
    #6
    keyboard recorder programından bir kere yapın kaydedin hızlılaştırın açın istediğiniz kadar
  • 26-01-2016, 00:15:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keyboard recorder programından bir kere yapın kaydedin hızlılaştırın açın istediğiniz kadar
    yapıp kaydetmeyi anladım ama hızlılaştırıp istediğimiz kadar açmayı anlamadım. Anladığım kadarıyla o program mouse ve klavye hareketlerini kaydediyor.
  • 26-01-2016, 00:37:45
    #8
    Piyasada hala var mı bilmiyorum ama benim kendi kullandığım microsoft x7 mouse var. Bulabilirsen makro ile kodlama yapabilirsin. 7 ayrı programlanabilir tuşu mevcut.

    Ürün görseli

  • 26-01-2016, 00:40:24
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada hala var mı bilmiyorum ama benim kendi kullandığım microsoft x7 mouse var. Bulabilirsen makro ile kodlama yapabilirsin. 7 ayrı programlanabilir tuşu mevcut.

    Ürün görseli

    Mouse değil klavye için lazım hocam.