işte banada öyle birşey lazım..
bir bakayım hocam bilgisayara o zaman kim bilir neyin içinde oyunu bırakalı yıl oldu ama silmedim birgün lazım olur diye serialide mevcuttu full sürüm yapabiliyorduk ama win 7de kullanıyordum yeni sistemlerde sorun cıkarmaz umarım