Merhaba,

Klavyedeki bir rakamı yada harfi yada sembolü seriye almak istiyorum. Yani atıyorum 6 tuşuna bastığımda otomatikmen 20 yada 30 kere 6 yada benim belirleyeceğim başka bir tuş bassın istiyorum. Bunun bir yolu varmıdır?