Merhaba arkadaşlar uzun zaman sonra yenıden forumdayım .
KYK kredisi çıktı sizce alıyımmı almıyımımmı cok kararsız kaldım sizce almak mantıklımı
Kyk Kredisi Almak Mantıklımı ?
11
●3.538
- 25-12-2015, 14:36:28Geleceğin konusunda kuşkun yoksa ve ihtiyacın varsa kiii her öğrencinin vardır illaki, alınması en doğrusudur bana göre. Mezun olduktan bir süre sonra taksitle ya da işine göre imkanın olursa direk peşin olarakta ödeme yapıp; aldığın borcu kapatabiliyorsun. Abimle ablam da almıştı zamanında. Çalışmaya başladıktan sonra da ödemesini yaptılar. 1 yıl kadar bütçelerini ona göre ayarladılar ama hallettiler yani, gayette memnunlar her şeyden çok şükür

Bu arada öğrenim kredisini taksitlendirince, ana paraya tecil faizi ekleniyormuş. Onu da unutmamak gerek. En mantıklısı direk tüm borcu kapatmak. O da işte geleceğimize bağlı tabi... - 25-12-2015, 14:50:21robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikirlerınız için teşekkur ederım.Tanıdıgım 40 arkadaşımdan sadece 1 kişiye burs çıkmıs neye göre veriyorlar bu bursu anlamadım tam - 25-12-2015, 14:59:48Üyeliği durdurulduAnne baba ayrıysa ve eve tek maaş giriyorsa kesin verirler.ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Senelik okul okuyorsan ve şehir dışındaysan %70 verirler. - 25-12-2015, 16:00:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.3 kardeş okuyor 3üde ayrı ilde evden uzak sadece ev var ma üçünede kredi çıktı ?Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2015, 16:06:32kuzenımın annesi vefat etti babası başka şehırde o istanbulda yaşıyor kredi çıktıHasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
