robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geleceğin konusunda kuşkun yoksa ve ihtiyacın varsa kiii her öğrencinin vardır illaki, alınması en doğrusudur bana göre. Mezun olduktan bir süre sonra taksitle ya da işine göre imkanın olursa direk peşin olarakta ödeme yapıp; aldığın borcu kapatabiliyorsun. Abimle ablam da almıştı zamanında. Çalışmaya başladıktan sonra da ödemesini yaptılar. 1 yıl kadar bütçelerini ona göre ayarladılar ama hallettiler yani, gayette memnunlar her şeyden çok şükür

Bu arada öğrenim kredisini taksitlendirince, ana paraya tecil faizi ekleniyormuş. Onu da unutmamak gerek. En mantıklısı direk tüm borcu kapatmak. O da işte geleceğimize bağlı tabi...
beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kararsiz kaldinsa az cok paran var demektir almamani siddetle.oneririm

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailenden uzaktaysan al değilsen alma

Fikirlerınız için teşekkur ederım.Tanıdıgım 40 arkadaşımdan sadece 1 kişiye burs çıkmıs neye göre veriyorlar bu bursu anlamadım tam