Geleceğin konusunda kuşkun yoksa ve ihtiyacın varsa kiii her öğrencinin vardır illaki, alınması en doğrusudur bana göre. Mezun olduktan bir süre sonra taksitle ya da işine göre imkanın olursa direk peşin olarakta ödeme yapıp; aldığın borcu kapatabiliyorsun. Abimle ablam da almıştı zamanında. Çalışmaya başladıktan sonra da ödemesini yaptılar. 1 yıl kadar bütçelerini ona göre ayarladılar ama hallettiler yani, gayette memnunlar her şeyden çok şükür
Bu arada öğrenim kredisini taksitlendirince, ana paraya tecil faizi ekleniyormuş. Onu da unutmamak gerek. En mantıklısı direk tüm borcu kapatmak. O da işte geleceğimize bağlı tabi...