• 25-12-2015, 14:23:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar uzun zaman sonra yenıden forumdayım .


    KYK kredisi çıktı sizce alıyımmı almıyımımmı cok kararsız kaldım sizce almak mantıklımı
  • 25-12-2015, 14:33:59
    #2
    Kararsiz kaldinsa az cok paran var demektir almamani siddetle.oneririm

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-12-2015, 14:36:28
    #3
    Geleceğin konusunda kuşkun yoksa ve ihtiyacın varsa kiii her öğrencinin vardır illaki, alınması en doğrusudur bana göre. Mezun olduktan bir süre sonra taksitle ya da işine göre imkanın olursa direk peşin olarakta ödeme yapıp; aldığın borcu kapatabiliyorsun. Abimle ablam da almıştı zamanında. Çalışmaya başladıktan sonra da ödemesini yaptılar. 1 yıl kadar bütçelerini ona göre ayarladılar ama hallettiler yani, gayette memnunlar her şeyden çok şükür

    Bu arada öğrenim kredisini taksitlendirince, ana paraya tecil faizi ekleniyormuş. Onu da unutmamak gerek. En mantıklısı direk tüm borcu kapatmak. O da işte geleceğimize bağlı tabi...
  • 25-12-2015, 14:42:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ailenden uzaktaysan al değilsen alma
  • 25-12-2015, 14:50:21
    #5
    robben678 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geleceğin konusunda kuşkun yoksa ve ihtiyacın varsa kiii her öğrencinin vardır illaki, alınması en doğrusudur bana göre. Mezun olduktan bir süre sonra taksitle ya da işine göre imkanın olursa direk peşin olarakta ödeme yapıp; aldığın borcu kapatabiliyorsun. Abimle ablam da almıştı zamanında. Çalışmaya başladıktan sonra da ödemesini yaptılar. 1 yıl kadar bütçelerini ona göre ayarladılar ama hallettiler yani, gayette memnunlar her şeyden çok şükür

    Bu arada öğrenim kredisini taksitlendirince, ana paraya tecil faizi ekleniyormuş. Onu da unutmamak gerek. En mantıklısı direk tüm borcu kapatmak. O da işte geleceğimize bağlı tabi...
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kararsiz kaldinsa az cok paran var demektir almamani siddetle.oneririm

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ailenden uzaktaysan al değilsen alma

    Fikirlerınız için teşekkur ederım.Tanıdıgım 40 arkadaşımdan sadece 1 kişiye burs çıkmıs neye göre veriyorlar bu bursu anlamadım tam
  • 25-12-2015, 14:59:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ax0masta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikirlerınız için teşekkur ederım.Tanıdıgım 40 arkadaşımdan sadece 1 kişiye burs çıkmıs neye göre veriyorlar bu bursu anlamadım tam
    Anne baba ayrıysa ve eve tek maaş giriyorsa kesin verirler.
    4 Senelik okul okuyorsan ve şehir dışındaysan %70 verirler.
  • 25-12-2015, 16:00:40
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anne baba ayrıysa ve eve tek maaş giriyorsa kesin verirler.
    4 Senelik okul okuyorsan ve şehir dışındaysan %70 verirler.
    3 kardeş okuyor 3üde ayrı ilde evden uzak sadece ev var ma üçünede kredi çıktı ?
  • 25-12-2015, 16:06:32
    #8
    Tamamen şans hiç baktıklarına inanmıyorum adamına göre muamele.
    Kredi 0 faizli para gibi birşey ileride taksitle her türlü ödenir al sunulan fırsatları değerlendir ben alıyorum.
  • 25-12-2015, 16:06:32
    #9
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anne baba ayrıysa ve eve tek maaş giriyorsa kesin verirler.
    4 Senelik okul okuyorsan ve şehir dışındaysan %70 verirler.
    kuzenımın annesi vefat etti babası başka şehırde o istanbulda yaşıyor kredi çıktı