• 15-12-2015, 14:34:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ads_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbula yolum düşerse ilk uğrayacağım yerlerden biri olacaktır.

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    R10'dan geliyorum diyene çay benden AdeksStore yetkilisini sorun gösterirler

    Informative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden 149 hocam?
    Random söyledim yahu Hepsinin değeri aynı yoksa

    akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmasın ama biraz kandırmaca bu işler. Ttnet hız testi sayfasından hız yap hızın iyi ama başka sunucudan hız testi yap yerlerde , aynen uydu internet gibi hız testlerini kendi sunucu üzerinden verenler var. aynı video olduğu gibi. ping süresi video başlamadan önce 1 ms, ağdan ağaya hız testi yapılıyor.
    Ben onu bunu bilmem 1gbit gösterebilir misin ? Ben gösterebiliyorum

    Edit: ttnet hiz testi sitesinde denedim. 600mbit down 900 mbit upload çıktı. ( Cafe full şuan
  • 15-12-2015, 15:02:22
    #11
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit: ttnet hiz testi sitesinde denedim. 600mbit down 900 mbit upload çıktı. ( Cafe full şuan
    Adresi verin de bir ara uğrarız belki? Bedavadan 1 saat açarsanız
  • 15-12-2015, 15:07:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Informative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresi verin de bir ara uğrarız belki? Bedavadan 1 saat açarsanız
    Sen gel açmazsam şikayet et adminlere

    Cihannuma Mah. Barbaros Bulvarı Numara 59/1 Beşiktaiş / İstanbul
  • 15-12-2015, 15:11:22
    #13
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen gel açmazsam şikayet et adminlere

    Cihannuma Mah. Barbaros Bulvarı Numara 59/1 Beşiktaiş / İstanbul
    Oh beleşten 1 saati de kaptık
    Şaka maka bir yana yolumuz düşerse neden uğramayalım
  • 15-12-2015, 17:59:36
    #14
    Sürekli gittiğimiz yer yahu orda mı çalışıyorsun hocam? Barbarostaki adekstemi yoksa aşağıdaki adekste mi? Teknik görevli misiniz gelsek bize bir kıyak geçilir mi
  • 15-12-2015, 18:36:44
    #15
    [QUOTE=UtkuKockaya;1071159748]Bazen sevgilimi bırakıp masa 149la aşk yaşayasım geliyor
    ne hızlı internet keşke benim olsa
  • 15-12-2015, 18:45:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=Leuqme;1071160732]
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen sevgilimi bırakıp masa 149la aşk yaşayasım geliyor
    ne hızlı internet keşke benim olsa
    alıntıyı ellemi yazdın
  • 15-12-2015, 18:46:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli gittiğimiz yer yahu orda mı çalışıyorsun hocam? Barbarostaki adekstemi yoksa aşağıdaki adekste mi? Teknik görevli misiniz gelsek bize bir kıyak geçilir mi
    bulvar üstündeki adeks. Orada çalışıyorum AdeksStore'a bakıyorum. AdeksStore yetkilisi nerde de gösterirler.

    [QUOTE=Leuqme;1071160732]
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen sevgilimi bırakıp masa 149la aşk yaşayasım geliyor
    ne hızlı internet keşke benim olsa
    [QUOTE=Crenna;1071160753]
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    alıntıyı ellemi yazdın
    ahahahaha
  • 15-12-2015, 18:46:50
    #18
    [QUOTE=Crenna;1071160753]
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    alıntıyı ellemi yazdın
    sondakı quoteyi unutmuşum