Ads_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbula yolum düşerse ilk uğrayacağım yerlerden biri olacaktır.

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
R10'dan geliyorum diyene çay benden AdeksStore yetkilisini sorun gösterirler

Informative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden 149 hocam?
Random söyledim yahu Hepsinin değeri aynı yoksa

akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılmasın ama biraz kandırmaca bu işler. Ttnet hız testi sayfasından hız yap hızın iyi ama başka sunucudan hız testi yap yerlerde , aynen uydu internet gibi hız testlerini kendi sunucu üzerinden verenler var. aynı video olduğu gibi. ping süresi video başlamadan önce 1 ms, ağdan ağaya hız testi yapılıyor.
Ben onu bunu bilmem 1gbit gösterebilir misin ? Ben gösterebiliyorum

Edit: ttnet hiz testi sitesinde denedim. 600mbit down 900 mbit upload çıktı. ( Cafe full şuan