İstanbula yolum düşerse ilk uğrayacağım yerlerden biri olacaktır.
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
R10'dan geliyorum diyene çay benden

AdeksStore yetkilisini sorun gösterirler
Neden 149 hocam?
Random söyledim yahu

Hepsinin değeri aynı yoksa
Yanlış anlaşılmasın ama biraz kandırmaca bu işler. Ttnet hız testi sayfasından hız yap hızın iyi ama başka sunucudan hız testi yap yerlerde , aynen uydu internet gibi hız testlerini kendi sunucu üzerinden verenler var. aynı video olduğu gibi. ping süresi video başlamadan önce 1 ms, ağdan ağaya hız testi yapılıyor.
Ben onu bunu bilmem

1gbit gösterebilir misin ? Ben gösterebiliyorum
Edit: ttnet hiz testi sitesinde denedim. 600mbit down 900 mbit upload çıktı. ( Cafe full şuan